منو

یو پی اس آنلاین چیست؟

توسط : رامتین شعبان پور
1403/03/20
0 دیدگاه
211 بازدید
Online UPS,ups,یو پی اس,یو پی اس آنلاین

یو پی اس آنلاین:

یو پی اس آنلاین نوعی منبع تغذیه بدون وقفه است که جریان برق را عاری از هرگونه نویز و پارازیت  میکند  و در خروجی ارائه میدهد. این دستگاه برق شهری جریان متناوب(AC) را به وسیله رکتیفایر به جریان مستقیم(DC) تبدیل میکند و به باطری انتقال میدهد و سپس جریان مستقیم(ِDC) را به جریان متناوب(AC) تبدیل میکند و آن را به جریانی مناسب برای انتقال به دستگاه ها که از خروجی تغذیه میشوند تبدیل میکند و همچنین در زمان قطعی برق نیز با کمک منبع تغذیه(باطری) تجهیزات شمارا ساپورت میکند.

یو پی اس های آنلاین نسبت به یو پی اس های آفلاین دارای قیمت بالاتر و خروجی بهتری بوده  و در مراکز نگهداری داده های اطلاعات، بیمارستان ها و سایر مکان های مهم مورد استفاده قرار میگیرند و  از تجهیزات حساس در برابر  قطعی کامل، قطع و وصل و یا نوسان شدید که میتواند به آنها آسیب جدی برساند،  محافظت میکنند.

مزایا و معایب: یو پی اس های آنلاین همیشه در حال مصرف برق هستند و این هزینه اضافی را در بر دارد  ولی توان خروجی استاندارد عاری از هر گونه نویز و پارازیت را ارائه میدهند هر چند هزینه  مصرف  برق این نوع یو پی اس ها نسبتا بالاست ولی زمانی که شما تجهیزات  حساس و گرانبهایی دارید که نیاز به توان استاندارد بدون قطعی لحظه ای یا کامل دارند، باید  در بحره اول اقداماتی برای حفظ سلامت  و تامین توان الکتریکی  لازم در زمان قطعی برق انجام دهید که مهمترین کار اقدام به تهیه و نصب و راه اندازی یک منبع تغذیه بدون وقفه(UPS) است که از تجهیزات شما در برابر نویز و پارازیت و قعطی لحظه ای یا  کامل برق  محافظت کند.

مطالب مرتبط

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

درباره بلاگ

با بهترین خدمات و آموزش ها در خدمت شما ییم.
لینک کوتاه
https://vek-co.ir/v/452cec0 |

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و محصولات را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید