منو

یو پی اس آفلاین چیست؟

توسط : رامتین شعبان پور
1403/03/20
0 دیدگاه
159 بازدید
Offline UPS,UPS,یو پی اس,یو پی اس آفلاین

یو پی اس آفلاین:

یکی از انواع منبع تغذیه بدون وقفه است که در جهت  تامین  برق مصرفی منازل یا اماکن اداری و... در زمان قطعی برق  مورد استفاده قرار میگیرد.این دستگاه  در برابر بسیاری از مشکلات از شبکه شما محافظت میکند. در شرایط عادی جریان ورودی برق شهری را به خروجی خود وصل کرده و  فرکانس یرق شهری(AC) را آنالیز میکند. هنگامی که منبع تغذیه از کار بی افتد و برق قطع شود یا هنگامی که ولتاژ شما دچار افت یا نوسان بیش از حد  قانونی شده باشد برای جبران هر گونه تغییر در منبع تغذیه ائم از قطعی یا نوسان شدید، جریان مصرفی را به باطری سوئیچ میکند تا برای تامین جریان برق خروجی از آن تغذیه کند.

نکته: یو پی اس های آفلاین تنها زمانی مورد استفاده قرار میگیرند که برق اصلی قطع شود و  در زمان قطعی برق برای تامین برق دزدگیر ها ،دوربین های مدار بسته، خودپرداز ها، اماکن و خانه های هوشمند و...  کاربرد دارد.

مزایا و معایب:   یو پی اس های آنلاین در مقایسه با یو پی اس های آفلاین از قیمت پایین تری برخوردار اند، راندمان بالای یو پی اس های آفلاین و سایز کوچک آنها برای زمانی که فظای زیادی برای قرار دادن منبع تغزیه بدون وقفه (UPS)  در محل قرار گیری کامپیوتر شخصی یا.. وجود ندارد، آنها را به  رایج ترین نوع منبع تغذیه بدون وقفه برای رایانه های شخصی و تامین کننده برق دفاتر شخصی و.. تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

درباره بلاگ

با بهترین خدمات و آموزش ها در خدمت شما ییم.
لینک کوتاه
https://vek-co.ir/v/bupsoff |

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و محصولات را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید