منو

یو پی اس لاین اینتراکتیو چیست؟

توسط : رامتین شعبان پور
1403/03/19
0 دیدگاه
160 بازدید
Line Interactive ups,ups,یو پی اس لاین اینتراکتیو,یو پی اس

معرفی یو پی اس لاین اینتر اکتیو؛ 

این نوع از منبع تغذیه بدون وقفه (ups)  با استفاده و تلفیق فناوری یو پی اس آنلاین و آفلاین طراحی شده است  در صورتی که منبع تغذیه وصل باشد باطری را تا میزان لازم شارژ نموده و ولتاژ خروجی را به وسیله اوتوترنسفورماتور تنظیم میکند و در صورت نبود برق یا  قطعی برق  در ورودی، اینورتر لاین اینتراکتیو ولتاژ باطری را در اختیار خروجی قرار میدهد. 

اگر بخواهیم به صورت ساده تر بیان کنیم: این نوع یو پی اس ها در حالت عادی جریان برق تنظیم و تا حدودی نویزگیری نموده و با ولتاژ استاندارد در خروجی ارائه میدهند و منبع تغذیه داخلی(باطری) خود را شارژ نموده و در حالت آماده به کار  نگهمیدارند و در زمان نبود برق  از طریق اینورتر لاین اینتراکتیو ولتاژ باطری را به  خروجی وصل میکنند. 

مزایای یو پی اس لاین اینتر اکتیو: مجهز بودن به  تزانسفورماتور، امکان تنظیم ولتاژ را فراهم کرده و از تجهیزات  در برابر نوسانات و قطعی جریان برق محافظت میکند.

زمان انتقال این نوع یو پی اس ها در لحظه قطعی برق 2تا چند میلی ثانیه  بوده و این موضوع باعث میشود در زمان قطعی برق،دستگاه های متصل به یو پی اس لاین اینتر اکتیو  آسیب ندیده و به اصطلاح خاموش/روشن نشده و آسیب نبینند

نکته: هر چند یو پی اس لاین اینتر اکتیو دارای استابلایزر میباشد و  این امر باعث میشود  نویز و نوسانات شهری را تا حدی بگیرد ولی همانند یو پی اس های آنلاین نبوده و   خروجی را  عاری از هر گونه نویز و نوسان نمیکند!

 

مطالب مرتبط

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

درباره بلاگ

با بهترین خدمات و آموزش ها در خدمت شما ییم.
لینک کوتاه
https://vek-co.ir/v/22b10e6 |

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و محصولات را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید